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[작업006] Combat System with ALSv4 Tutorial #11

by KKangDong 2020. 8. 21.

 

 

강좌가 너무 잘 정리되어 있어서 이번에는 특별한 문제 없이 편하게 마무리 할 수 있었습니다. (/^ㅡ^)/

추가로 에로우에 대한 히트 처리와 더 부드러운 동작을 위한 액션 부분을 수정/보완해야 할 것으로 생각됩니다.

 

[작업내역]

1. Bow & Arrow 구현

2. 코드 최적화 및 오류 수정

 

[사용에셋]

Advanced Locomotion System v4 - https://www.unrealengine.com/marketplace/ko/product/advanced-locomotion-system-v1

 

Advanced Locomotion System V4, 제작자 LongmireLocomotion, 카테고리 Blueprints - UE4 마켓플레이스

An advanced bipedal locomotion and layering system focusing on high quality character animation with responsive movement. Built to be flexible, extendable, and to provide a solid starting point for new projects. Currently Singleplayer only. (100% BP)

www.unrealengine.com

Gothic Knight - https://www.unrealengine.com/marketplace/ko/product/gothic-knight

 

Gothic Knight, 제작자 TalkingDrums, 카테고리 Characters - UE4 마켓플레이스

Fully customizable set of characters to be used with Medieval or realistic-fantasy games. You can choose from 5 predefined versions or use provided parts to create your own combination.

www.unrealengine.com

[참고자료]

LOLDeathDiary - youtu.be/eq5njm7v5GM

 

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